Вчора 2
Сьогодні 1
Завтра 0
Розгорнути Згорнути

Роналду заробив пенальті, але одразу просигналізував арбітру, що порушення не було

Оплески Кріштіану за джентльменський вчинок
27 листопада 2023р. 21:08
Роналду заробив пенальті, але одразу просигналізував арбітру, що порушення не було
У матчі 5 туру азіатської Ліги чемпіонів Аль Наср (Саудівська Аравія) – Персеполіс (Іран) на 2-й хвилині матчу Кріштіану Роналду заробив пенальті, але відразу сказав судді, що фолу не було і арбітр скасував своє рішення.



Примітно, що потім на 17 хвилині арбітр китайський арбітр Ма Нінг вилучив гравця Аль Насра Алі Лаямі. Після першого тайму рахунок у матчі – 0:0. Аль-Наср вже гарантував собі вихід до плей-офф змагань, у команди 12 очок.
Рейтинг:
(Голосів: 0)

Коментарі 0

Увійти
Залишати коментарі на сайті дозволяється тільки при дотриманні правил.

Букмекер місяця