Рейзлін: «Це просто жахіття, що витворяє ця русня і цей «бункерний виродок» у нашій країні»

Призер чемпіонату світу зізнався, що не може нормально спати
23 липня 2022р. 16:12
Рейзлін: «Це просто жахіття, що витворяє ця русня і цей «бункерний виродок» у нашій країні»
Ігор Рейзлін / Фото - FIE

Володар вже двох особистих медалей чемпіонату світу Ігор Рейзлін зізнався, що через війну в Україні не може нормально спати навіть в Єгипті:

«Я, чесно кажучи, дуже переживаю з приводу усіх подій, що відбуваються в нашій країні. Прильоти в Києві, Харкові, Дніпрі, Вінниці, Кременчуці та інших містах. Це якийсь жах. Дуже важко сконцентруватись на змаганнях і фехтуванні, бо всі думки в Україні. Я перед особистими стартами довго не міг заснути, бо приходять повідомлення про повітряну тривогу по всій країні. Я нормально спати не можу. У принципі, так кожен день відбувається.

Моя сім’я повернулася до Києва. Ми живемо в передмісті. Не знаю, наскільки це правильно. Я не знаю, що і як буде далі. Це просто жахіття, що витворяє ця русня і цей «бункерний виродок» у нашій країні. Важко про це говорити».

Нагадаємо, Рейзлін завоював медаль з травмою – не сподівався, що пройде й перший бій.

Джерело: suspilne.media Сергій Лук'яненко
Рейтинг:
(Голосів: 15)

Коментарі 19

Увійти
Залишати коментарі на сайті дозволяється тільки при дотриманні правил.
21 серпня 2022р. 13:53
Не маж  самка  святого слова рус. То мокша є виродку
17 серпня 2022р. 20:17
Украина! - НЕПЕРЕМОЖНА НАЦИЯ ГЕРОЕВ!! - МИ ЗДОЛАЭМО РАШИЗМ НАЗАВЖДИ!! - МИ, УКРАИНЦИ!! - ТА МИ ЗНИЩИМО НАЗАВЖДИ РАШИЗМ ТА ПУТИНА З КРЕМЛЁМ!! Ждите русские убийцы детей и женщин Украины, расплата НЕМИНУЕМА, и смерть, ВАША СМЕРТЬ, УЖЕ ДЫШИТ ВАМ В СПИНУ, НЕЛЮДИ РУССКИЕ, РАБЫ ПУТИНСКОГО РЕЖИМА, ПОЗОРИЩЕ ЧЕЛОВЕЧЕСТВА!!
21 серпня 2022р. 07:43
Привет из Германии часотка украинская 🤣🤣🤣
17 серпня 2022р. 20:13
Смерть путину!! - смерть российским окупантам на всех НАПРАВЛЕНИЯХ В УКРАИНЕ И В МИРЕ!! - СЛАВА УКРАИНЕ! - СЛАВА ЗСУ! - СЛАВА БОГУ!! - БАТЬКО МИЙ БАНДЕРА!! - УКРАИНА МАТИ!! - СМЕРТЬ РАШИЗМУ НАЗАВЖДИ!! - СМЕРТЬ КРЕМЛЁВСКОЙ БАНДЕ УБИЙЦ ДЕТЕЙ И ЖЕНЩИН УКРАИНЫ! - ТОЛЬКО ТОТАЛЬНОЕ УНИЧТОЖЕНИЕ РАШИСТОВ Й ПУТИНА ОСОБИСТО!! - ЦЕ Й БУДЕ ПЕРЕМОГА УКРАИНИ НАД РАШИЗМОМ ТА ОСОБИСТО КРЕМЛЁВСКОЙ БАНДОЙ ВБИВЦЬ ТА КАТИВ УКРАИНИ! - СМЕРТЬ РОССИЙСКИМ ОКУПАНТАМ! - СМЕРТЬ ПУТИНСКИМ ПРОПАГАНДИСТАМ!! - СЛАВА УКРАИНЕ ВО ВЕКИ ВЕЧНЫЕ СЛАВА! - ВО ИМЯ ОТЦА И СЫНА И СВЯТАГО ДУХА, АМИНЬ!
2 серпня 2022р. 09:08
Противно читать комментарии.почему вы не удаляете этот бред полоумных?
24 липня 2022р. 21:02
путин - не урод, а  лютик . просьба не путать
26 липня 2022р. 15:39
Какой он лютик ? Он гнусный гандом, которого проклинает весь мир ! Смерть уроду !
13 серпня 2022р. 10:30
Андрей, першим сдохнешь, колы комусь смерти желаешь!
1 серпня 2022р. 13:20
Ты гнилоzaдый бот и иди и нюхай штаны у этого  карлика педофила и убийцы если это лютик для тебя
24 липня 2022р. 09:41
Меня тоже раздражал Зеленский, когда из бункера вещал.
1 серпня 2022р. 13:22
Ты бот гнилозадый - у Зеленского нет бункера как путлера
22 серпня 2022р. 06:50
Из бункера где? путляша власовская в уральском бункере отсиживается.
23 липня 2022р. 19:41
Ну зачем "русня" в обиходе? Таким образом любой русский русня...
24 липня 2022р. 22:48
Дурдом у вас в хохляндии и виновата Америка зачем делала лаборатории и заразу  несла.....
29 липня 2022р. 23:20
Что ты несешь даун какая  невероятно  америка ты полудурок хоть голову включи несеш бред сидите там малоумные в большинстве своем и козлов своих слушаете ни мнения своего ни ума
29 липня 2022р. 23:21
Подумал бы что происходит
1 серпня 2022р. 13:24
Ты бот гнилоzaдый  и педофил  супермен  -что то ни одной биолаборатории ваша лахтинская скотобаза не показала
15 серпня 2022р. 16:37
Ты не женщина  ты мразь и рожать таким нельзя,  ты производить только злобу и зло.
23 серпня 2022р. 14:20
Зараза это ты

X-Video: